niedziela, 28 września 2014

#3 NAPISAĆ WIERSZ

Wreszcie zabrałam się za to jakże proste do wykonania marzenie, wystarczyło kilka minut i gotowe! Tak jak w tytule widzicie marzyło mi się by napisać wiersz. W głowie od jakiegoś już czasu miałam nieco dziwny pomysł na niego, a mianowicie chciałam go napisać wybierając z różnych książek, z różnych stron, różne zdania i zobaczyć co z tego mi wyjdzie. Muszę powiedzieć, że jestem całkiem mile zaskoczona bo efekt końcowy to nie jakieś okropne dziwadło, które w żaden sposób się nie łączy. Każdy na swój sposób może zinterpretować ten 'wiersz'.



Trzymam bukiet ze sztucznych kwiatów
Musiałam sprawdzić,
Tak samo odpowiedziałaby każda inna zakochana po uszy nastolatka.
Nie było to jednak nieprzyjemne uczucie.
Wyobraźnia mnie zawiodła,
No to jestem.
I co, czujesz się przez to lepiej?
Miałam ochotę schować lewą dłoń do kieszeni.
Jeśli się czegoś nie spodziewałam,
to tylko tego, że przyjdzie mu zastąpić moją furgonetkę tak szybko. 




Do usłyszenia! ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, pozdrawiam! ; )